توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی و ساخت ناقل ‌بیانی ژن فعال‌کننده پلاسمینوژن بافتی انسانی برای قارچ دکمه‌ای سفید Agaricus bisporus دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و ساخت ناقل ‌بیانی ژن فعال‌کننده پلاسمینوژن بافتی انسانی برای قارچ دکمه‌ای سفید Agaricus bisporus  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و ساخت ناقل ‌بیانی ژن فعال‌کننده پلاسمینوژن بافتی انسانی برای قارچ دکمه‌ای سفید Agaricus bisporus،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و ساخت ناقل ‌بیانی ژن فعال‌کننده پلاسمینوژن بافتی انسانی برای قارچ دکمه‌ای سفید Agaricus bisporus :




تعداد صفحات :21

سیستم گلیکوزیلاسیون قارچ دکمه‌ای سفید مشابهت زیادی با سلول‌های پستانداران دارد و سبب شده است تا این قارچ برای بیان پروتئین‌های نوترکیب گلیکوزیله، از جایگاه قابل‌توجهی برخوردار گردد. فعال‌کننده پلاسمینوژن بافتی انسانی یک پلی‌پپتید تک‌زنجیره‌ای گلیکوزیله است که سبب از بین رفتن لخته‌های خونی می‌شود. راه‌انداز gpdII نژادهای IM008 و Holland737 قارچ دکمه‌ای سفید با استفاده از واکنش زنجیره‌ای پلی­مراز تکثیر و با قرار گرفتن راه‌انداز gpdII نژاد IM008 پیش از ژن گزینشگر hph پلاسمید pCAMBIA1304، سازه pCAMBIAH8 ساخته شد. با انتقال قطعات gLI7 و gLI8 (به­ترتیب حاصل اتصال راه‌انداز gpdII نژادهای Holland737 و IM008 به اینترون شماره هفت ژن gpdII و توالی ترشحی ژن لاکاز 1 می‌باشند) به سازه pCAMBIAH8، سازه‌های بیانی p13H87 و p13H88 طراحی و ساخته شدند. سرانجام با ورود ژن tPA به سازه‌های p13H88 و p13H87، سازه‌های بیانی p13H88T و p13H87T ایجاد شدند. سازه‌های ایجاد شده را می‌توان برای تولید tPA و همچنین برنامه‌های بهبود نژادی قارچ دکمه‌ای سفید مورد استفاده قرار داد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky