توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ساخت سازه چندمنظوره کلروپلاستی برای ایجاد گیاهان تراریخته تولیدکننده بیوپلیمر زیست‌تخریب‌پذیر و مقاوم به شوری، خشکی و سرما دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ساخت سازه چندمنظوره کلروپلاستی برای ایجاد گیاهان تراریخته تولیدکننده بیوپلیمر زیست‌تخریب‌پذیر و مقاوم به شوری، خشکی و سرما  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ساخت سازه چندمنظوره کلروپلاستی برای ایجاد گیاهان تراریخته تولیدکننده بیوپلیمر زیست‌تخریب‌پذیر و مقاوم به شوری، خشکی و سرما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ساخت سازه چندمنظوره کلروپلاستی برای ایجاد گیاهان تراریخته تولیدکننده بیوپلیمر زیست‌تخریب‌پذیر و مقاوم به شوری، خشکی و سرما :




تعداد صفحات :17

چکیده هدف از تحقیق حاضر طراحی و ساخت ناقلین اختصاصی انتقال و بیان کلروپلاستی ژن‌های تولید کننده بیوپلیمر و ایجاد تحمل به تنش‌های غیرزنده بود. بدین‌منظور سه ژن درگیر در مسیر بیوسنتزی پلی‌هیدروکسی بوتیرات جداسازی شد و صحت جداسازی و عملکردی بودن ژن‌ها پس از بیان در وکتور بیانی و تولید باکتری نوترکیب تولیدکننده‌ی PHB اثبات گردید. سپس یک کاست بیانی القایی برای این گروه ژنی تحت پیشبر groE و پایانبر Thr طراحی و در راستای نشانگر neo ادغام شده با زیرواحد بزرگ atpB تحت پیشبر و پایانبر کلروپلاستی psbA و بین توالی‌های loxP همسانه‌سازی شد. کاست حاصل در مرکز توالی هدف‌گیری‌کننده کلروپلاستی چهارکیلوبازی که از ژنوم پلاستیدی جهت ایجاد امکان الحاق کاست‌ها به داخل ناحیه بین ژنی trnI/trnA ژنوم کلروپلاستی از طریق نوترکیبی همولوگ جداسازی شده بود، همسانه‌سازی گردید و دو ناقل پلاسمیدی نوترکیب تحت عنوان pFNPi(+) و pFNPi(-) ساخته شد. علاوه‌بر این ژن badh که با رفع سمیّت از بتائین آلدهید علاوه­بر ایجاد مقاومت به شوری، خشکی، سرما به‌عنوان نشانگر غیرآنتی­بیوتیکی نیز قابل استفاده است، پس از حذف اینترون‌ها، بهینه‌سازی کدونی، حذف جایگاه‌های شناسایی آنزیم‌های اندونوکلئاز داخلی که تحت پیشبر Prrn کلروپلاستی و 5’UTR T7gene10 قرار داده شده بود به وکتور کلروپلاستی مذکور اضافه گردید. سازه حاصل تحت عنوان pFBNPi مناسب برای انتقال ژن به باکتری و ژنوم پلاستیدی گیاه بوده و جهت ایجاد گیاهان مقاوم به شوری، خشکی، سرما و تولیدکننده‌ی بیوپلیمر زیست‌تخریب‌پذیر PHB مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky