توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اثر نسبت‌های مختلف نیترات به آمونیم و پلیمر سوپرجاذب بر عملکرد گیاه دارویی شوید (Anethum graveolens L.) دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر نسبت‌های مختلف نیترات به آمونیم و پلیمر سوپرجاذب بر عملکرد گیاه دارویی شوید (Anethum graveolens L.)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر نسبت‌های مختلف نیترات به آمونیم و پلیمر سوپرجاذب بر عملکرد گیاه دارویی شوید (Anethum graveolens L.)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر نسبت‌های مختلف نیترات به آمونیم و پلیمر سوپرجاذب بر عملکرد گیاه دارویی شوید (Anethum graveolens L.) :




تعداد صفحات :24

به­منظور بررسی اثر هیدروژل و نسبت­های مختلف نیترات به آمونیم بر رشد و عملکرد گیاه شوید آزمایش مزرعه­ای به­صورت فاکتوریل در قالب بلوک­های کامل تصادفی با دو فاکتور و سه تکرار در سال زراعی 1391 در منطقه جیرفت انجام شد. در این پژوهش عامل کود نیتروژن به مقدار 150 کیلوگرم در هکتار به­صورت نسبت­های مختلف نیترات به آمونیم در پنج سطح (100:0، 25: 75، 50:50، 75: 25، 0:100) و عامل سوپرجاذب در چهار سطح (0، 10، 20،30 گرم در مترمربع) درنظر گرفته شد. نتایج نشان داد که نسبت­های مختلف نیترات به آمونیوم و سطوح مختلف هیدروژل اثر معنی­داری بر وزن خشک، تعداد چتر در بوته، تعداد چترک در چتر، تعداد دانه در چترک، عملکرد دانه و درصد اسانس داشتند. بیش­ترین عملکرد دانه از مصرف هم­زمان 25 درصد نیترات، 75 درصد آمونیوم و 20 گرم پلیمر سوپرجاذب و کم­ترین عملکرد دانه از مصرف 100 درصد نیترات، عدم­مصرف آمونیوم و سوپرجاذب حاصل گردید. بیشترین درصد اسانس از مصرف 100 درصد نیترات و عدم­مصرف آمونیوم و مصرف 30 گرم سوپرجاذب و کم­ترین درصد اسانس از مصرف 100 درصد آمونیوم و عدم­مصرف نیترات و مصرف 10 گرم پلیمر سوپرجاذب حاصل گردید. براساس نتایج حاصله جهت افزایش عملکرد دانه بایستی نسبت آمونیوم و برای افزایش درصد اسانس بایستی نسبت نیترات را افزایش داد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky