توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل دینامیکی تیر تیموشنکو از جنس ماده مرکب روی بستر ویسکوالاستیک تحت تاثیر بار متمرکز متحرک و نیروی محوری دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل دینامیکی تیر تیموشنکو از جنس ماده مرکب روی بستر ویسکوالاستیک تحت تاثیر بار متمرکز متحرک و نیروی محوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل دینامیکی تیر تیموشنکو از جنس ماده مرکب روی بستر ویسکوالاستیک تحت تاثیر بار متمرکز متحرک و نیروی محوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل دینامیکی تیر تیموشنکو از جنس ماده مرکب روی بستر ویسکوالاستیک تحت تاثیر بار متمرکز متحرک و نیروی محوری :




تعداد صفحات :16

در این مقاله، تحلیل دینامیکی تیر تیموشنکو از جنس ماده مرکب روی بستر ویسکو الاستیک تعمیم یافته پسترنک تحت اثر بار متمرکز متحرک و نیروی محوری از دیدگاه تئوری مرتبه اول برشی مطالعه شده است. اصولاً تیرهای تحت نیروی محوری ستون نامیده می‌شوند که برای از بین بردن اثر مرزی تیر متناهی، فرض می‌شود که تیر تا بینهایت گسترده شده باشد. سرعت حرکت بار و خصوصیات هندسی و مکانیکی تیر در طول آن ثابت می‌باشد. بستر در نظر گرفته شده شامل سه عامل استهلاک اعم از میرایی قائم، میرایی دورانی و ویسکوزیته لایه برشی و دو عامل سفتی شامل سفتی قائم و دورانی می‌باشد. با استفاده از نرم‌افزارMathematica روند تحلیل در قالب یک برنامه کامپیوتری درآمده و نتایج به صورت نمودار‌های خیز، نیروی برشی و تنش برحسب فاصله از بار متحرک و تغییر پارامترهای ذکر شده در فوق رسم گردیده‌اند. نتایج حاصل از تحلیل، با نتایج موجود در دیگر مراجع مقایسه شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky