توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تاثیر فلز روی (Zn2+) بر سیستم ایمنی سلولی کرم قوزه پنبه (Helicoverpa armigera Hübner (Lep.: Noctuidae دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر فلز روی (Zn2+) بر سیستم ایمنی سلولی کرم قوزه پنبه (Helicoverpa armigera Hübner (Lep.: Noctuidae  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر فلز روی (Zn2+) بر سیستم ایمنی سلولی کرم قوزه پنبه (Helicoverpa armigera Hübner (Lep.: Noctuidae،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر فلز روی (Zn2+) بر سیستم ایمنی سلولی کرم قوزه پنبه (Helicoverpa armigera Hübner (Lep.: Noctuidae :




تعداد صفحات :24

عوامل متعدد طبیعی مانند آتشفشان، آب چشمه ­ها، فرسایش و فعالیت­ های انسانی همچون استخراج از معادن، احتراق سوخت­ های فسیلی و کشاورزی سبب تجمع فلزات سنگین در خاک و انتقال این فلزات به گیاهان می­ شود. در بین فلزات سنگین، روی به عنوانی فلزی ضروری به حساب می ­آید. در این تحقیق تاثیر غلظت­ های میانه از این فلز (25، 50 و 100 میلی­ گرم/ کیلوگرم ماده غذایی) بر سامانه ایمنی سلولی کرم قوزه پنبه مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که تعداد کل سلول­ های خونی (THC) کرم قوزه پنبه در دو غلظت 50 و 100 میلی­ گرم/ کیلوگرم از این فلز به طور معنی­ داری نسبت به شاهد افزایش دارد. در شمارش تفرقی سلول ­های خونی (DHC) در غلظت 100 میلی­ گرم/ کیلوگرم روی، پروهموسیت­ ها نسبت به شاهد به طور معنی­ داری کاهش نشان دادند اما اونوسیتوئیدها در دو غلظت 50 و 100 میلی­ گرم/ کیلوگرم به طور معنی ­داری نسبت به شاهد افزایش داشتند. همچنین در غلظت 100 میلی ­گرم/ کیلوگرم از این فلز پاسخ ایمنی (گره­زایی) با تزریق ماده غیرزنده لاتکس بید به طور معنی­ داری نسبت به شاهد افزایش داشت. درک تاثیر فلزات سنگین در غلظت ­های مختلف بر سامانه ایمنی آفات می­ تواند کمک شایانی به درک سازوکار ایمنی در پاسخ به تنش ­های محیطی و کنترل آفات بکند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky