توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله پیش‌بینی تمایل حضور مجدد مشتریان ورزشی از طریق مولفه‌های رضایت‌مندی دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش‌بینی تمایل حضور مجدد مشتریان ورزشی از طریق مولفه‌های رضایت‌مندی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش‌بینی تمایل حضور مجدد مشتریان ورزشی از طریق مولفه‌های رضایت‌مندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش‌بینی تمایل حضور مجدد مشتریان ورزشی از طریق مولفه‌های رضایت‌مندی :




تعداد صفحات :21

چکیده هدف: بازاریابی از مهم‌ترین و پیچیده‌ترین وظایف سازمان‌های ورزشی است. در این میان رضایت‌مندی مشتری نقطه آغاز برقراری یک رابطه طولانی‌مدت بین سازمان و مشتریانشان است. از این‌رو، در این پژوهش به پیش‌بینی تمایل برای حضور مجدد مشتریان باشگاه‌های پرورش اندام با سنجش مولفه‌های رضایت‌مندی پرداخته شده است. روش‌شناسی: با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای چندمرحله‌ای، تعداد 350 پرسشنامه را مشتریان باشگاه‌های پرورش اندام استان فارس تکمیل کردند که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای جمع‌آوری داده‌های پژوهش از دو پرسشنامه رضایت‌مندی لیو (2008)، و تمایل به حضور مجدد لیم (2006) استفاده شد. یافته‌ها: نتایج تحقیق نشان داد، رابطه مثبت و معنی‌داری بین تمامی مولفه‌های رضایت‌مندی مشتریان و تمایل حضور مجدد مشتریان وجود دارد. همچنین تمامی مولفه‌های رضایت‌مندی مشتری پیش‌بین‌های معنی‌داری برای تمایل حضور مجدد مشتریان بودند. نتیجه‌گیری: بنابراین، مدیران باشگاه‌های ورزشی باید توجه بیشتری به راحتی مشتریان باشگاه‌های ورزشی داشته باشند تا بدین وسیله موجب افزایش تعداد مراجعه مشتریان شوند. واژه‌های کلیدی: بازاریابی خدمات، رضایت‌مندی، تمایل حضور مشتری، باشگاه‌های ورزشی.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky