مقاله ارزیابی مهمترین شاخصهای موثر در توسع? بازاریابی گردشگری ورزشی دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی مهمترین شاخصهای موثر در توسع? بازاریابی گردشگری ورزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی مهمترین شاخصهای موثر در توسع? بازاریابی گردشگری ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
چکیده هدف: هدف از پژوهش حاضر، مقاله ارزیابی مهمترین شاخصهای موثر در توسع? بازاریابی گردشگری ورزشی در استان آذربایجانغربی بوده است. روششناسی: پژوهش حاضر توصیفیتحلیلی بوده و با توجه به نوع تحقیق بهصورت میدانی انجام گرفته است. جامع آماری شامل کارشناسان ورزش سازمان گردشگری و میراث فرهنگی (24 نفر) و کارشناسان ورزش ادار ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی (50 نفر) بود، از اینرو نمون پژوهش بهصورت تمامشمار و غیرتصادفی هدفمند (74N=n=) انتخاب شد. ابزار پژوهش شامل پرسشنام شاخصهای بازاریابی بیدختی و نظری (1388) با پایایی 82% بوده که براساس مقیاس پنج ارزشی لیکرت تنظیم شده است. روایی پرسشنامه نیز با استفاده از نظر متخصصان مدیریت ورزشی مورد تایید قرار گرفت. دادهها به وسیل آزمونهای آماری t تکنمونهای و فریدمن در سطح معنیداری (p
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0