توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه تأثیر دو سازه خود کارآمدی و کنترل رفتاری درک شده در پیش بینی قصد تداوم مصرف قرص جلوگیری از بارداری دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه تأثیر دو سازه خود کارآمدی و کنترل رفتاری درک شده در پیش بینی قصد تداوم مصرف قرص جلوگیری از بارداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تأثیر دو سازه خود کارآمدی و کنترل رفتاری درک شده در پیش بینی قصد تداوم مصرف قرص جلوگیری از بارداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه تأثیر دو سازه خود کارآمدی و کنترل رفتاری درک شده در پیش بینی قصد تداوم مصرف قرص جلوگیری از بارداری :


تعداد صفحات :16

عوامل رفتاری و روان شناختی متعددی در قصد ادامه مصرف قرص‌های جلوگیری از بارداری مؤثرند كه درك و شناخت این عوامل، راهبرد عملی مناسبی برای افزایش قصد تداوم مصرف قرص بوده و موجب ارتقای سلامت زنان می‌گردد. این پژوهش، به صورت توصیف ـ تحلیلی با هدف بررسی مقایسه تأثیر دو سازه خودكارآمدی (Self Efficacy-SE) و كنترل رفتاری درك شده (Perceived Behavioral Control-PBC) بر روایی ابزار و قدرت پیش بینی كنندگی نظریه عمل منطقی در زمینه افزایش قصد تداوم مصرف قرص جلوگیری از بارداری (OCP) در 180 زن 49-15 سال مصرف کننده جدید قرص منوفازیک LD تحت پوشش مراکز بهداشتی ـ درمانی شهر اهواز انجام شده و برای نمونه گیری، از روش نمونه‌گیری خوشه‌ای در سال 1391 استفاده شد. اطلاعات مورد نیاز با تکمیل پرسشنامه به روش مصاحبه چهره به چهره جمع‌آوری گردید. نتایج حاصله از بررسی روایی دو نسخه از نظریه عمل منطقی ـ نسخه همراه با PBC (نظریه رفتار برنامه ریزی شده) و نسخه همراه با SE ـ در تحلیل عاملی نشان داد كه الگوی حاصل از هر دو نسخه، دارای برازش مطلوب هستند، اما شاخص‌های برازش نسخه همراه با SE، از وضعیت بهتری برخوردار است. همچنین وفق نتایج آزمون رگرسیون خطی الگوی نسخه یاد شده درصد بیشتری (35 درصد) قصد تداوم مصرف قرص را نسبت به الگوی نظریه رفتار برنامه ریزی شده (24‌درصد) پیش بینی نمود. به نظر می‌رسد در اجرای برنامه آموزشی به منظور افزایش تداوم مصرف قرص، استفاده از سازه خودكارآمدی به جای سازه كنترل رفتاری درك شده در نظریه رفتار برنامه ریزی شده مؤثرتر است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky