توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تأثیر آشفتگی انسانی بر فلور، ترکیب پوشش گیاهی و کیفیت فلوریستیک با استفاده از ضریب محافظه‌کاری در جنگل‌های زاگرس میانی (جنگل‌های شینه قلایی، استان لرستان) دارای 36 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر آشفتگی انسانی بر فلور، ترکیب پوشش گیاهی و کیفیت فلوریستیک با استفاده از ضریب محافظه‌کاری در جنگل‌های زاگرس میانی (جنگل‌های شینه قلایی، استان لرستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر آشفتگی انسانی بر فلور، ترکیب پوشش گیاهی و کیفیت فلوریستیک با استفاده از ضریب محافظه‌کاری در جنگل‌های زاگرس میانی (جنگل‌های شینه قلایی، استان لرستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر آشفتگی انسانی بر فلور، ترکیب پوشش گیاهی و کیفیت فلوریستیک با استفاده از ضریب محافظه‌کاری در جنگل‌های زاگرس میانی (جنگل‌های شینه قلایی، استان لرستان) :


تعداد صفحات :36

هدف از این پژوهش بررسی اثر آشفتگی‌های انسانی بر فلور، ترکیب پوشش گیاهی و کیفیت فلوریستیک جوامع جنگلی دارمازو در زاگرس میانی است. دو منطقه یکسان با کاربری متفاوت انتخاب شدند. در هر کاربری برای برداشت پوشش درختی، علفی و زی‌توده به­ترتیب از هشت پلات 2500 مترمربعی، 48 ریز­قطعه­نمونه یک مترمربعی و 24 کوادرات 25/0 مترمربعی به‌صورت تصادفی استفاده شد. پس از شناسایی گونه‌های گیاهی با توجه به مقدار تعلقه آنها در برابر آشفتگی­ها ضریب محافظه­کاری تعیین شد. بر اساس نتایج در هر کاربری تیره‌های Asteraceae، Poaceae و Fabaceae غالب­ترین تیره­ها، تروفیت­ها و همی­کریپتوفیت­ها رایج­ترین شکل زیستی و گونه­های ایرانی تورانی مهم‌ترین کوروتیپ مشاهده شده بودند. نتایج نشان داد بیشترین تعداد گونه‌های گیاهی کاربری تخریب­شده در طبقه 1 جای دارند و هیچ گونه‌ای در طبقه 4 (گونه­هایی با پای­بندی بالا و حساس) جای ندارد. با توجه به تشابه غنای گونه‌ای در دو کاربری برای بررسی هرچه بهتر وضعیت پوشش گیاهی آنها از شاخص کیفیت فلوریستیک استفاده شد و مقدار آن در کاربری حفاظت­شده بیشتر بود. همچنین بیشترین تعداد گونه­های بومی، تاج­پوشش درختی، زی‌توده، تعداد درخت در هکتار و متوسط درصد تاج­پوشش علفی در کاربری حفاظت­شده که کمترین مداخلات انسانی در آن وجود دارد، مشاهده شد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky