توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تاثیر انرژی های تجدیدپذیر بر توسعه گردشگری و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان منطقه(مطالعه موردی: هسته تاریخی- مرکزی شهر تهران) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر انرژی های تجدیدپذیر بر توسعه گردشگری و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان منطقه(مطالعه موردی: هسته تاریخی- مرکزی شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر انرژی های تجدیدپذیر بر توسعه گردشگری و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان منطقه(مطالعه موردی: هسته تاریخی- مرکزی شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر انرژی های تجدیدپذیر بر توسعه گردشگری و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان منطقه(مطالعه موردی: هسته تاریخی- مرکزی شهر تهران) :


تعداد صفحات :12

غالباً توسعه گردشگری در هر منطقه باعث رونق اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... می‌گردد. صنعت گردشگری تا حدی در توسعه‌ کشورها تاثیرگذار است که حتی در اسناد توسعه‌ی هزار ساله سازمان ملل نیز به اهمیت و جایگاه این صنعت در نیل به توسعه‌یافتگی اشاره شده است. از سوی دیگر توسعه انرژی های تجدیدپذیر می تواند به عنوان عنصری قابل بررسی بر ارتقای کیفیت زندگی ساکنان تاثیرگذار باشد. با توجه به شرایط گردشگری-تاریخی موجود در هسته مرکزی-تاریخی شهر تهران (مناطق 11 و 12)، به نظر می‌رسد که رابطه معناداری میان بهره گیری از انرژی های تجدیدپذیر، توسعه گردشگری و بهبود کیفیت زندگی ساکنان هسته مرکزی-تاریخی شهر تهران وجود داشته باشد. برای تحقیق پیرامون صحت فرضیه پیشین و اثبات دلایل لزوم گسترش حمایت از انرژی های تجدیدپذیر و صنعت گردشگری در منطقه هدف، ابتدا شاخص های موردنیاز با استفاده از مطالعه مقالات و نظریه‌های پیشین استخراج شده و در قالب یک پرسشنامه تدوین گردید. سپس تعداد 384 پرسشنامه در میان جامعه آماری بر اساس روش نمونه گیری نمونه‌گیری خوشه‌ای توزیع و داده‌ها جمع آوری شد. در نهایت با توجه به نوع و جنس داده‌ها و توزیع آنها آزمونهای آماری همبستگی و رگرسیون مورد بررسی قرار گرفتند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky