توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی تاثیر پارامترهای ماشینکاری بر سوراخکاری کامپوزیت ها دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی تاثیر پارامترهای ماشینکاری بر سوراخکاری کامپوزیت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی تاثیر پارامترهای ماشینکاری بر سوراخکاری کامپوزیت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی تاثیر پارامترهای ماشینکاری بر سوراخکاری کامپوزیت ها :

تعداد صفحات:10

چکیده:

کاربرد مواد کامپوزیتی امروزه گسترش زیادی پیدا کرده است. سوراخکاری این مواد با توجه به تمایل این نوع مواد به جدایش لایه هایشان تحت نیروهای برشی (نیروی محوری و گشتاور)، بامشکلاتی همراه است. از سوی دیگر، در صنعت سوراخکاری، به عنوان آخرین مرحله از پروسه تولید و مونتاژ قطعات می باشد و ایجاد عیب در این مرحله، باعث ضایع شدن قطعه و تحمیل هزینه های سنگین می گردد.
در این مقاله تاثیر پارامترهای برش و هندسه مته بر روی نیروهای محوری و گشتاور و تورق و صافی سطح سوراخ مورد بررسی قرار گرفته است. برای برنامه ریزی آزمایشات از مربعات لاتین استفاده شده است. کارهای عملی بر روی نمونه های کامپوزیتی ساخته شده از جنس پلاستیک تقویت شده با الیاف شیشه که به صورت لایه چینی دستی تولید شده اند، انجام گرفته است. بر روی داده های بدست آمده، آنالیز واریانس انجام گرفته است تا تاثیر پارامترهای برش بر روی تورق مشخص گردد. ارتباط بین پارامترهای برش (پیشروی و سرعت برشی) و عدد تورق که بیانگر میزان تورق است با استفاده از رگروسیون خطیچند متغیره به دست آمده است .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky