توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ایجاد استرس و ارائه ی الگوهای مناسب برای بهبود آن در کارکنان بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ایجاد استرس و ارائه ی الگوهای مناسب برای بهبود آن در کارکنان بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ایجاد استرس و ارائه ی الگوهای مناسب برای بهبود آن در کارکنان بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ایجاد استرس و ارائه ی الگوهای مناسب برای بهبود آن در کارکنان بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی :




تعداد صفحات : 20

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ایجاد استرس و ارائه ی الگوهای مناسب برای بهبود آن در میان کارکنان بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی می باشد. مطالعه حاضر توصیفی- تحلیلی از نوع مقطعی بوده و نمونه های مورد پژوهش را 60 نفر از کاراکنان بانک مهر اقتصاد استان اذربایجان غربی تشکیل دادند که به روش تصادفی انتخاب شدند. شدت استرس و عوامل مرتبط با آن از طریق پرسشنامه مدل آر. اس. الیوت. بامقیاس عددی ساخته و با استفاده از نرم افزار spss جهت توصیف داده ها و با استفاده از آزمون کولموگوروف- اسمیرنف برای بررسی فرض نرمال بودن داده های پژوهش مورد اندازه گیری قرار گرفت. نتایج حاصل از بررسی نشان می دهد؛ بین ویژگی های فردی وتعارض نقش و تاثیر آن در ایجاد استرس در بین کارکنان بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی با سطح معنی داری 95% رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد. با توجه به اهمیت استرس در میان کارکنان بانک ها، سازمان ها ضروری است که با به کار گیری راه کارهای حمایتی از تاثیرات درازمدت استرس کارکنان که میزان آن در جامعه کنونی با توجه به نیازهای جامعه رو به افزایش است پیشگیری کنند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky