توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 بررسی پاورپوینت دیوار برشی بتنی x دارای 41 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت بررسی پاورپوینت دیوار برشی بتنی x  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی بررسی پاورپوینت دیوار برشی بتنی x،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی پاورپوینت دیوار برشی بتنی x :

دانلودبررسی پاورپوینت دیوار برشی بتنی x
 
بخشی از مطلب
3) جا انداختن قالب‌ها
 طریقه قالب‌بندی در دیوار برشی به این ترتیب است كه ابتدا دو قالب روبرویی در مكان خود قرار می‌گیرند این دو قالب از طرف چهارتراش توسط سیم به هم محكم متصل می‌شوند. سپس قالب‌های دیگر به همین ترتیب از یك طرف با قالب‌های بسته‌شده درگیر می‌شوند و از طرف دیگر به قالب روبرویی وصل می‌شوند. 
نكته: در آن طرفی از دیوار برشی كه كف ندارد به وسیله پروفیل كه به میلگرد دیوار برشی وصل است یك كف ایجاد می‌كنند و قالب‌ها را روی پروفیل می‌گذارند. 
 
4) بستن قالب‌ كناری و كوچك
قالب‌های كناری دیوار برشی كوچك هستند و قبل از این كه اولین قالب با قالب روبرویی و آخرین قالب با قالب روبرویی به هم وصل شوند در مكان خود گذاشته می‌شوند و به میلگرد دیوار برشی توسط سیم بسته می‌شوند و همچنین به قالب میخ می‌شوند.
 
5) شاقول‌كردن دیوار برشی 
در شاقول‌كردن دیوار برشی باید بسیار دقت كرد چون دیوار برشی پهنای زیادی دارد تكان‌دادن آن پس از بتن‌ریزی كار ساده‌ای نیست بنابراین همان قبل از بتن‌ریزی باید كار را محكم كرد به این منظور دیوار برشی را شاقول می‌كنند و با چند شمع چوبی آن را تراز می‌كنند در انتها پروفیل‌هایی (قوطی) را به دیواره دیوار برشی وصل می‌كنند تا یكنواختی سطح دیوار برشی را بیشتر تضمین كند.
 
پ) بتن‌ریزی دیوار برشی 
برای بتن‌ریزی دیوار برشی مراحل زیر انجام می‌شود: 
1. ساختن بتن 
2. انتقال بتن 
3. ریختن بتن داخل دیوار برشی (مرحله اول) 
4. ویبره كردن (مرحله اول)
5. ریختن بتن داخل دیوار برشی (مرحله دوم)
6. ضربه زدن به دیوار برشی چكش
 
 
 
 


برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky