توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 بررسی پاورپوینت تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان دارای 42 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت بررسی پاورپوینت تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی بررسی پاورپوینت تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی پاورپوینت تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان :

پاورپوینت تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان در قالب 42 اسلاید قابل ویرایش
 
پاورپوینت تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان,
 
بخشی از مطالب:
تهیه و توزیع آب مصرفی ، یکی از موارد مهم در سیستم های تأسیساتی می باشد. آب مصرفی توسط شبکه آب شهری توزیع می گردد سپس در ابتدای ورود به ساختمان پس از عبور از کنتور و متعلقات دیگر به شبکه داخلی لوله کشی آب منتقل می شود وپس از جریان یافتن در انشعابات اصلی و فرعی به واحد مصرف کننده یعنی سرویس های بهداشتی می رسد.محاسبه مقدار آب مورد نیاز ، بر اساس مصرف لحظه ای آب انجام می شود.
 
 
 
 
 
 
برای استفاده از سفره های زیر زمینی نیاز به حفر چاه در دل زمین بوده واز طریق پمپ ها وسیستم های لوله کشی آب به مراکز توزیع رسیده سپس مراحل تصفیه را پشت سر گذاشته و وارد شبکه سراسری توزیع می گردد. برای استفاده از آب های سطحی ما نیاز داریم که این آب هارا ابتدا مهار کنیم که مهار آب های سطحی باایجاد سد میسر می شود که در مسیر آب راه های اصلی احداث شوند  وسپس این آب ها به مراکز تصفیه هدایت شده وبعد از تصفیه وارد شبکه سراسری توزیع می گردد.سپس به تعداد مورد نیازاز شبکه انشعاب گرفته می شود وبرای هر انشعاب یک کنتور برحسب نوع مصرف نصب می شود که نوع کنتور و قطر آن بستگی به موارد مصرف دارد.
 
بعداز کنتور آب مصرفی از طریق سیستم لوله کشی به داخل ساختمان رسیده و به نقاط مصرف هدایت می شود.در مجتمع های بزرگ و طبقات بالا باید برای اینکه افت فشاردر شبکه  نداشته باشیم از پمپ ها کمک بگیریم تا  تمامی مصرف کنندها به میزان مصرف آب در اختیارشان قرار گیرد.
 
نقاطی که  در ساختمان های مسکونی نیاز به آب دارند عبارتند از:
 
سرویس های بهداشتی
 
آشپزخانه
 
حیاط(پارگینگ)
 
موتورخانه(در صورت وجود)
 
 
 
بررسی پاورپوینت تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان
فهرست مطالب :
 
 
 
مقدمه
 
شبکه های عمومی توزیع آب آشامیدنی
 
کنتورها
 
نحوه ورود آب به ساختمان
 
انواع لوله ها
 
نحوه اتصال لوله ها
 
تعیین قطر لوله های آب آشامیدنی
 
چگونگی متصل نمودن لوله های 5 لایه به لوله های فلزی
 
چگونگی مراقبت از لوله ها در مقابل عوامل مختلف
 
انتخاب مسیر صحیح عبور لوله ها
 
تست سیستم های لوله کشی
 
نکات قابل توجه قبل از تست سیستم های ل سیستم های لوله کشیوله کشی
 
انواع پمپ ها


برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky