توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت انرژی دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت انرژی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت انرژی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت انرژی :

تعداد صفحات:5

چکیده:

نیاز انسان به انرژی از زمانی آغاز شد که او می خواست روند بقا خود را در طبیعت استحکام بخشیده و از انرژی موجود در طبیعت در جهت به قدرت رسیدن استفاده نماید. کشف انرژی های جدید از یک طرف و تبدیل انها به انرژی های قابل استفاده از طرف دیگر انسان ها در تکاپوی هرچه بیتر تبدیل انواع انرزی ها نمود. کشف چرخ دوار و استفاده از آن انسان را بیش از پیش قدرتمندتر کرده تا جائیکه توانست مسافت های طولانی را با استفاده ازچرخ دوار طی نماید. بطور خلاصه انسان ها در حال حاضر نیز دغدغه اصلی تامین انرژی جهت فعالیت های بی پایان خود را دارند. انرژی اتمی کشف کردند ولی تاکنون نتوانسته اند به طور کامل مهار کنند و تلاش انسان جهت پیدا کردن راههای مهار آن ادامه دارد و می توان با قاطعیت گفت که در اینده نزدیک از انرژی اتمی در تمام زمینه ها می توان استفاده نمود. ولی در حال حاضر و تا رسیدن به آن، انسان ها از سوخت های مختلف استفاده میکنند. مسئله حمل و نقل، تولید برق و الکتریسیته شاید بتوان گفت از مهمترین مصارف سوخت های مختلف است.
بنابراین یکی از نیازهای اساسی زندگی، در اختیار داشتن ذخایر کافی از انواع انرژی است. به همین دلیل با افزایش جمعیت و رشد صنعت مخصوصا در چند سال اخیر، استفاده بیش از حد منابع تولید انرژی باعث کاهش ذخایر سوختی شده است در حال حاضر، دو منبع اصلی تولید انرژی، سوختهای فسیلی و شکافت هسته ای مورد توجه است. از آنجاییکه پیش بینی میشود، ذخیره نفت گاز طبیعی در اینده به اتمام برسد، پژوهشهای بسیاری در زمینه پیدا نمودن منابع انرژی قابل استفاده بطوریکه کمترین آسیب به محیط زیست وارد کند در جریان است زیرا استفاده بیش از اندازه سوختهای فسیلی مشکلات زیست محیطی فراوانی در دنیا ایجاد کرده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky