توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی عوامل همگرایی در روابط ایران و پاکستان و تأثیر آن بر امنیت نواحی مرزی دارای 34 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل همگرایی در روابط ایران و پاکستان و تأثیر آن بر امنیت نواحی مرزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل همگرایی در روابط ایران و پاکستان و تأثیر آن بر امنیت نواحی مرزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل همگرایی در روابط ایران و پاکستان و تأثیر آن بر امنیت نواحی مرزی :


تعداد صفحات : 34

زمینه و هدف: امنیت و آرامش مرزهای سیاسی از عواملی است که به توسعه هر کشوری منجر می‌شود. در سال‌های اخیر برخی اقدامات کشور‌های همسایه یا کشور‌های فرا منطقه‌ای، در مناطق مرزی ایران، زمینه‌های نا‌امنی را فراهم کرده است. با درک این مفهوم، ویژگی‌های مرز‌های شرقی ایران و روابط ایران و پاکستان را با نگاهی دقیق تر بررسی می‌کنیم و به مشکلات مناطق مرزی مشترک دو کشور می پردازیم. این تحقیق با هدف بررسی عوامل واگرایی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان و تأثیر آن بر امنیت مرزهای دو کشور انجام‌گرفته است.
روش: در این پژوهش نحوه جمع‌آوری داده‌ها به‌صورت کتابخانه‌ای (کتاب، مقالات، سایت‌های معتبر اینترنتی و ...) و روش تحقیق نیز توصیفی- تحلیلی است.
یافته‌ها و نتیجه‌گیری: نتایج تحقیق نشان می‌دهد که مؤلفه هایی چون تاریخی، مذهبی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به‌عنوان عوامل همگرایی در برهه‌های مختلف در تحکیم امنیت مرزهای دو کشور و جلوگیری از تجزیه‌طلبی قومی تأثیر داشته است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky