توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه دقت معیارهای تجربی موهر کلمب، هوک و براون و بینیاوسکی دربررسیشکست سنگ و ارائه یک مدل جدید غیرخطی به کمک روش تقریب حداقل مربعات دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه دقت معیارهای تجربی موهر کلمب، هوک و براون و بینیاوسکی دربررسیشکست سنگ و ارائه یک مدل جدید غیرخطی به کمک روش تقریب حداقل مربعات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه دقت معیارهای تجربی موهر کلمب، هوک و براون و بینیاوسکی دربررسیشکست سنگ و ارائه یک مدل جدید غیرخطی به کمک روش تقریب حداقل مربعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه دقت معیارهای تجربی موهر کلمب، هوک و براون و بینیاوسکی دربررسیشکست سنگ و ارائه یک مدل جدید غیرخطی به کمک روش تقریب حداقل مربعات :

تعداد صفحات:8

چکیده:

بدلیل پیچیدگی های کاربرد معیارهای تئوریک در پیش بینی رفتار توده سنگ ، معیارهای تجربی متعددی برای سنگ پیشنهاد شده است . معیارهای غیرخطی هوک و براون و بینیاوسکی از جمله همین معیارهای تجربی هستند که علیرغم عدم توجیه تئوریکی کافی، با دقت مناسب رفتارتوده سنگ را در شکست پیش بینی می کنند . با این حال بهتر است که چنین روابطی فراتر از داده های موجود که منحنی بر آنها منطبق می شود ، تعمیم داده نشوند . در این مق اله سعی شده است تا با ارائه یک مدل رفتاری جدید به کمک روش تقریب حداقل مربعات ، یک منحنی غیر خطی را به صورت تجربی بر زوج داده های آزمایشگاهی برازش داده و آن را با سایر معیارهای تجربی معروف از جمله هوک و براون، موهر کلمب و بینیاوسکی مقایسه نمود . هدف از ارائه این مدل رفتاری، افزایش دقت در پیش بینی رفتار توده سنگ نسبت به مدلهای رفتاری پیشین می باشد .برای این منظور ، ضریب همبستگی مدل رفتاری ارائه شده به همراه انواع دیگر معیارها ارزیابی شده و با نتایج حاصل از تحلیل نرم افزار RocDataمقایسه شده اند .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky