توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه عملکرد راآتورهای ناپیوسته متوالی (SBR) برای حذف فنل در غلظتهای مختلف دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه عملکرد راآتورهای ناپیوسته متوالی (SBR) برای حذف فنل در غلظتهای مختلف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه عملکرد راآتورهای ناپیوسته متوالی (SBR) برای حذف فنل در غلظتهای مختلف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه عملکرد راآتورهای ناپیوسته متوالی (SBR) برای حذف فنل در غلظتهای مختلف :

تعداد صفحات:8

چکیده:

با توجه به اهمیت روز افزون مسائل محیط زیست و هم چنین سمی و خطرناک بودن فنل نسبت به سایر مواد شیمیایی که در پساب کارخانجات شیمیایی و پالایشگاه ها وجود دارد، ضرورت حذف این آلاینده ها از پسا بها احساس می گردد . هدف از انجام این تحقیق، بررسی حذف فنل در غلظتهای مختلف با استفاده از سیستم بیولوژیکی راکتورهای ناپیوسته متوالی (SBR) می باشد . دلیل به کارگیری روش SBR ، اقتصادی تر بودن ، سادگی و انعطاف پذیربودن آن در مقایسه با سایر روشهای لجن فعال است .
در این تحقیق . از چهار راکتور SBR هر یک به حجم مفید 6 لیتر استفاده شد . فاضلاب ورودی ( مصنوعی ) شامل منبع کربن ( گلوکز ) ، منبع نیتروژن و فسفر و سایر عناصر مورد نیاز بوده و همچنین فنل با غلضتهای ) 0 شاهد ) ، 50 ، 100 و 150 میلی گرم در لیتر بود . در طی 100 روز دوره آزمایش پارامترهای مهم COD ، MLSS ، MLVSS ، SVI اندازه گیری شد . نتایج بدست آمده از این تحقیق نشان میدهد که بیشترین بازده حذف فنول به میزان%99/99وبیشترین مقدار 1811 + 380 MLSS در راکتور با غلظت 150 میلی گرم در لیتر بوده است .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky