توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد افسردگی و اضطراب دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد افسردگی و اضطراب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد افسردگی و اضطراب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد افسردگی و اضطراب :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 23 صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :


2
‏اضطراب و راههای مقابله با آن
‏اضطراب چیست ؟
‏یکی از فراگیرترین حالتهای عاطفی انسان اضطراب است . در زبان عامیانه اضطراب به مجموعه ای وسیع و متنوع از حالتهای عاطفی عمدتا ناخوشایند از قبیل تشویش، دلهره ، نگرانی، تنش و... اطلاق می گردد . همه حالات فوق به نوعی به پیش بینی یک خطر یا اتفاق ناخوشایند در ینده اشاره دارند ، اتفاقی که انگار شخص می داند به وقوع خواهد پیوست ولی زمان آن را نمی داند. بنابراین اضطراب نقش هشدار و زنگ خطر را برای آدمی بازی می کند. بدیهی است که اضطراب یک حالت عاطفی عمدتا خاص انسان است . چون فقط انسان قدرت پیش بینی آینده را دارد . ( با توجه به توانایی زبانی خود ) و در نتیجه خود گویی های شخص نقش مهمی در تولید، حفظ و یا کاهش اضطراب دارد . در اضطراب خطری که توسط شخص در آینده پیش بینی می گردد، اتفاقی مبهم است و همین ابهام خود بر شدن اضطراب می افزاید پس در یک جمله اضطراب عبارت است از یک خطر و اتفاق ناخوشایند و مبهم که ممکن است در آینده رخ دهد .
‏اضطراب حالات مختلفی دارد : بعضی از موارد اضطرابی ، نوعی ترس و تشویش فراگیر و متد از یک اتفاق بالقوه خطرناک وجود دارد و شخص در تمام طول روز برای چندین ماه (یا سال) این حالت ترس مدام را در خود تجربه می کند . در مواردی دیگر ، اضطراب به موقعیت یا موقعیتهای ویژه ای محدود می گردد حالتی که از آن تحت عنوان ترس مرضی یا فوبیا نام می برند . در بعضی از موارد دیکر ، اضطراب خود را به شکل حالات و اعمال وسواسی نشان می دهد . حملات وحشتزدگی نوع دیگری از اضطراب است که در آن شخص می ترسد دچار بیماری قلبی شده و یا کنترل خود بر رفتار و جسمش را از دست خواهد داد . اضطراب امتحان نوعی خاص از اضطراب است که در دانش آموزان و دانسجویان به کرات مشاهده می شود .


برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky