توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله سروصدا یک آلوده کننده محیط دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سروصدا یک آلوده کننده محیط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سروصدا یک آلوده کننده محیط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سروصدا یک آلوده کننده محیط :

اثر سوء سروصدا بر روی سلامت انسان از دیر باز آشکار بوده و اولین اثر زیان بخش آن بر روی شنوائی در سال 1831 معلوم و با توجه بشغل کارگران این بیماری Boiler Maker's Deafness نامیده شد.
سر و صدای ناشی از ماشین آلات صنعتی یکی از مهمترین عوامل آلوده کننده محیط زیست بوده و در بین صنایع مختلف ریسندگی و بافندگی یکی از پر سر و صداترین صنایع می باشد. و بهمین دلیل گروه بهداشت حرفه ای از بدو تأسیس بررسی هائی در این مورد انجام داده و در حال حاضر نیز طرحی در این زمینه در دست اجرا دارد.
نتیجه بررسی انجام شده در پنج کارخانه تهران نشان می دهد که در قریب 25 تا 47 درصد کارگاه های این کارخانجات میزان تراز کلی صدا از استاندارد بین المللی (90 دسی بل برای هشت ساعت کار مداوم در روز و پنج روز در هفته ) بالا بوده و در تعدادی از کارگاه ها نیز در حد استاندارد بوده و اثر آن بر روی شنوائی کارگران بخوبی مشهود است.
نتایج ادیومتری این گروه نشان می دهد که کاهش آستانه شنوائی در سال های اول در حدود فرکانس های بالا (4000 سیکل در ثانیه) بوده و با پیشرفت سال های خدمت، افت شنوائی در سایر فرکانس ها نیز دیده شده و میزان کاهش در دو گوش تقریبا یک سال می باشد. با توجه به اینکه این نوع کری از نوع عصبی بوده و در حال حاضر درمانی برای آن وجود ندارد، رعایت اصول پیشگیری از جمله:
1- انتخاب کارگران مناسب جهت کار.
2- رعایت اصول و مهندسی و فنی در ساخت ماشین آلات و کارگاه ها.
3- انجام آزمایشات دوره ای
4- استفاده از وسایل حفاظت فردی، اهمیت خاصی را دارا می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky