توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت آموزش و بهسازی نیروی انسانی دارای 27 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آموزش و بهسازی نیروی انسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آموزش و بهسازی نیروی انسانی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 27 اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :


به نام خدا
عنوان سمینار:
آموزش و بهسازی نیروی انسانی
نقش آموزش
در
بهسازی و توسعه نیروی انسانی
در دنیا ی در حال تغییر كنونی ، ضرورت آموزش در سازمان ها و نهادها به دلایل فراوان پذیرفته شده است. تغییرات فن آوری سبب دگرگونی در شبكه ها وروش های سازمان می شود و هر تغییری كسب دانش ومهارت های جدید را ضرور ی م ی سازد . میزان كمّی و كیفی این تغییرات آنقدر زیاد است كه گاهی اوقات مدیران و كاركنان را دچار وحشت می كند وممكن است احساس كنند كه فرصت و توان سازگاری با این تغییرات را ندارند . با همه سختی ها و مشكلات باید پذیرفت كه ادامه حیات سازمان تا حدود زیادی به دانش ،آگاهی و مهارت های گوناگون و جدید بستگی دارد .
  ه رچه دانش و مهارت ها ی كاركنان با نیازهای جامعه و پیشرفت های علمی و تغییرات فن آوری ، هماهنگی و انطباق بیشتر ی داشته باشد درجه اطمینان از موفقیت فرد و سازمان بالاتر م ی رود .


برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky