توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تولید و مشخصه یابی نانو پودر و بالک کرومیت لانتانیم آلایش یافته مورد استفاده در اتصال دهنده های پیل سوختی اکسید جامد دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تولید و مشخصه یابی نانو پودر و بالک کرومیت لانتانیم آلایش یافته مورد استفاده در اتصال دهنده های پیل سوختی اکسید جامد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تولید و مشخصه یابی نانو پودر و بالک کرومیت لانتانیم آلایش یافته مورد استفاده در اتصال دهنده های پیل سوختی اکسید جامد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تولید و مشخصه یابی نانو پودر و بالک کرومیت لانتانیم آلایش یافته مورد استفاده در اتصال دهنده های پیل سوختی اکسید جامد :

تعداد صفحات:16

چکیده:

سنتز و تف جوشی نانو پودر کرومیت لانتانیم آلایش یافته با استرانسیم و نیکل با ترکیب کلی La1-xSrxCr1-yNiyO3 و (فرمول در متن اصلی مقاله) مورد بررسی قرار گرفت. سنتز به روش گلایسین نیترات منجر به تولید پودری اسفنجی شده که پس از آسیاب کاری به مدت 6 ساعت متوسط اندازه ذرات پودر به 150 نانو متر می رسد. بر اساس الگوهای پراش پرتوایکس تمامی نمونه ها ساختار پروسکایتی داشته و نمونه های حاوی استرانسیم بالا شامل فاز ثانویه کرومات استرانسیم بودند. نتایج تف جوشی نشان داد حضور همزمان استرانسیم و نیکل باعث بهبود تراکم شده دانسیته نسبی نمونه های حاوی فاز مذاب تا حدود 97 درصد رسید. در حین تف جوشی فاز کرومات می تواند قبل از انحلال در زمینه به صورت مذاب به سایر قسمت ها سرایت کرده که با عملیات حرارتی پودر، مقدار فاز مذاب کاهش داده شد و از سرایت آن جلوگیری شد. هدایت الکتریکی نمونه ها در اتمسفر هوا و در دماهای مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky