توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی معماری کاخ مروارید اثر وسلی پیترز در مهرشهر کرج دارای 53 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی معماری کاخ مروارید اثر وسلی پیترز در مهرشهر کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی معماری کاخ مروارید اثر وسلی پیترز در مهرشهر کرج :

کاخ شمس (به فارسی: کاخ شمس ؛ رومی شده به عنوان کاخ شمس / Kx-e ams ، همچنین به کاخ مروارید معروف است: کاخ مروارید ؛ kakh-e Morvarid / Kx-e Morvrid) املاک بزرگی است که توسط Taliesin Associated طراحی شده است. معماران به دستور شاهزاده خانم شمس پهلوی ، خواهر بزرگتر محمدرضا پهلوی ، آخرین شاه ایران دستور ساخت این بنا را صادر نمود . این بنا در اوایل دهه 1970 ساخته شده است و در مهرشهر نزدیک کرج ، واقع شده است.
اکثریت این مجموعه در حال حاضر دارای وضعیتی اسفناک از نظر ساختار و نگهداری است .

این بنا در سال 2002 به عنوان میراث فرهنگی شناخته شد و توسط سازمان میراث فرهنگی ایران به ثبت رسید. در حال حاضر نیاز به تعمیرات گسترده است.

پاورپوینت بررسی معماری کاخ مروارید اثر وسلی پیترز در مهرشهر کرج
فهرست مطالب
مقدمه
پیشینه
مشخصات
مصادره
بازسازی و بازگشایی
آثار
وضعیت کنونی
منابع

 


برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky