توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از شبیه سازی FEM در بهینه سازی هندسه پیشفرم رینگ های پروفیلی تولید شده به روش نورد رینگ قالب بسته دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از شبیه سازی FEM در بهینه سازی هندسه پیشفرم رینگ های پروفیلی تولید شده به روش نورد رینگ قالب بسته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از شبیه سازی FEM در بهینه سازی هندسه پیشفرم رینگ های پروفیلی تولید شده به روش نورد رینگ قالب بسته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از شبیه سازی FEM در بهینه سازی هندسه پیشفرم رینگ های پروفیلی تولید شده به روش نورد رینگ قالب بسته :

تعداد صفحات:10

چکیده:

یکی از مطلوب ترین روش های تولید رینگ های پروفیلی، فرآیند رینگ قالب بسته می باشد. فرآیند مذکور به واقع تلفیقی از فرآیندهای نورد رینگ و آهنگری قالب بسته می باشد که نسبت به تولیدات متداول هر یک از دو روش مزایای بالاتری دارد. در این روش پیشفرم درون قالبی موسوم به کانتینر قرار می گیرد و توسط غلطک های شعاعی-محوری دستگاه نورد رینگ شکل داده می شود. با توجه به این که هندسه پیشفرم نقش پراهمیتی در دستیابی به یک قطعه سالم دارد، استفاده از شبیه سازی FEM راهنمای بسیار مناسبی جهت طراحی صحیح هندسی پیشفرم می باشد. در این مقاله شبیه سازی چهار هندسه متفاوت پیشفرم انجام گرفته است و نتایج در توافق مطلوبی با تولید عملی این قطعات توسط فرآیند نورد رینگ می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky