مقاله تصمیمات قیمت گذاری برای کالاهای مکمل در زنجیره عرضه فازی دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تصمیمات قیمت گذاری برای کالاهای مکمل در زنجیره عرضه فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تصمیمات قیمت گذاری برای کالاهای مکمل در زنجیره عرضه فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:9
چکیده:
در این نوشتار به بررسی تصمیمات قیمت گذاری در یک زنجیره عرضه فازی، شامل دو تولیدکننده کالاهای مکمل و یک خرده- فروش میپردازیم که در این زنجیره تقاضای مشتریان و هزینه تولید تولیدکنندگان به عنوان متغیرهای فازی در نظر گرفته می شوند. دو ساختار مختلف برای توزیع قدرت بین اعضای زنجیره تعریف شده است: ساختار متمرکز و ساختار غیر متمرکز که در ساختار غیرمتمرکز فرض می شود خردهفروش از قدرت بیشتر ی برخوردار است و قیمتهای بهینه در هر ساختار، با بکارگیری نظریه مجموعه فازی و رویکرد نظریه بازیها تعیین خواهند شد. در نهایت با استفاده از مثال عددی، اعتبار روابط بدست آمده نشان داده خواهد شد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0