توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین نگرش استراتژیک و گرایش به تغییر و تحول از دیدگاه مدیران دبیرستان های غیر انتفاعی دخترانه شهر تهران دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین نگرش استراتژیک و گرایش به تغییر و تحول از دیدگاه مدیران دبیرستان های غیر انتفاعی دخترانه شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین نگرش استراتژیک و گرایش به تغییر و تحول از دیدگاه مدیران دبیرستان های غیر انتفاعی دخترانه شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین نگرش استراتژیک و گرایش به تغییر و تحول از دیدگاه مدیران دبیرستان های غیر انتفاعی دخترانه شهر تهران :



تعداد صفحات:18
چکیده:
هدف اصلی تحقیق حاضر، تعیین رابطه بین نگرش استراتژیک و گرایش به تغییر و تحول از دیدگاه مدیران دبیرستان های غیرانتفاعی دخترانه آموزش و پرورش شهر تهران، به منظور آشنا کردن این مدیران با ابزاری مناسب برای برنامه ریزی استراتژیک میباشد، به گونه ای که برنامه ریزی با یک روش نظام مند، کارآتر و موثر صورت پذیرد. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی بوده و جامعه مورد مطالعه در بر گیرنده کلیه مدیران دبیرستان های غیر انتفاعی دخترانه شهر تهران می باشد که تعداد آنها 230 نفر است. حجم نمونه برطبق جدول مورگان، 144 نفر انتخاب شد. به منظور جمع آوری داده ها، پرسشنامه ای که در دو بخش تهیه شده بود، پس از تایید روایی و پایایی، مورد استفاده قرار گرفت. سوالات بخش اول به بررسی نگرش استراتژیک مدیران پرداخته و سوالات بخش دوم، گرایش مدیران به تغییر و تحول (متغیر وابسته) را با توجه به استراتژی های چهارگانه ی تغییر، شامل تغییر در کالا و خدمات، مردم و فرهنگ، تکنولوژی، ساختار و استراتژی مورد بررسی قرار داده است. جهت تحلیل داده ها از رگرسیون تک متغیره برای آزمون فرضیه اصلی تحقیق و از رگرسیون چند متغیره برای آزمون فرضیه های فرعی تحقیق استفاده شد و نتیجه ای که بدست آمد، نشان می دهد بین نگرش استراتژیک و گرایش به تغییر و تحول، رابطه معنی داری وجود دارد. هم چنین مبانی نظری تحقیق، با یافته های تحقیق همسویی دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky