توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بدنسازی – تاریخچه بدنسازی دارای 3 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بدنسازی – تاریخچه بدنسازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بدنسازی – تاریخچه بدنسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بدنسازی – تاریخچه بدنسازی :

با كسب اجازه از محضر استاد عزیزم جناب اقای فیاض
موضوع تحقیق : بدنسازی – تاریخچه بدنسازی
با عرض سلام مجدد خدمت تمامی ورزشدوستان عزیز خصوصا علاقمندان به ورزش و بدنسازی در قدیم گفته می شد كه مادر همه ورزشها و دو میدانی است اما امروزه با پیشرفت علم بدنسازی حرف اول را می زند یعنی یك ورزشكار موفق كسی است كه بتواند در هر رشته ای كه فعالیت می كند بدنسازی مورد نیاز ورزشی خود را به نحو احسن انجام دهد .
تاریخچه این ورزش به 184 هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسد .زمانیكه شخصی بنام میلا كتابی درباره ورزش و وزنه نوشت و در ان خواص این ورزش را در بیست و یك مورد اعلام كرد .

ورزشی پرورش اندام از سال 1936 اغاز شد زمانیكه براوان میلر مجله ای بنام یردیسكن انتشار دادند و 10 سال بود فدراسیون پرورش اندام تاسیس گردید .

اغاز بدنسازی در ایران
در سال 1318 استاد مارك فورلی در اولین سفری كه به ایران داشت اولین میله استاندارد وزنه برداری را به ایران اورد و این اغاز می شد برای ورزشی وزنه برداری و بدنسازی در ایران .
در سال 1957 ایران میزبان وزنه برداری شد در این مسابقات قرار شد یك سری مسابقه پرورشی اندام نیز در میان شركت كنندگان برگزار شود كه در این مسابقات مرحوم نامجو توانست مقام اول را كسب كند و حال می بینیم كه وزنه برداری ایران و قهرمانان ایرانی در این ورزش در اسیا و حتی جهان حرف های زیادی برای گفتن دارند .

بدنسازی دارای سه نوع استفاده كلی می باشد .
1- بدنسازی با قدرت و فشار بسیار با وزنه های سنگین یا ( پاور لیفتینگ
2- بدنسازی برای پرورش و افزایش حجم ماهیچه ها و زیبایی اندام
3- بدنسازی برای رشد ماهیچه های مورد نیاز برای هر ورزشی كه ورزشكار می خواهد انجام دهد
تقسیم بندی بدنها برای پرورش و افزایش حجم ماهیچه و زیبایی اندام

ابتدا برای اینكه یك پرورش اندام كار موفق باشیم باید با نوع بدنها اشنا باشیم تا بتوانیم تمرین و برنامه ریزی درستی داشته باشیم .
ما سه نوع بدن داریم :
1- بدنهای لاغر یا استخوانی كه در تمرین این نوع بدنها وزنه های سنگین ترولی در دفعات كمتر در هر ست را انجام می دهیم . بصورتی كه پنجاه تا 55% غذاهای انها را غذاهای كربوهیدراتی و چربی تشكیل می دهد و 35% انرا پروتئین تشكیل می دهد این نوع بدنها با استفاده این نوع برنامه غذایی و تمرین در ظرف یك هفته نیم كیلو و وزن ان به بدن انها اضافه می شود .

2- بدنهای چاق یا گوشت دار است در این نوع بدنها ورزشكاران باید وزنه های سبك ترو و با مقدار دفعات بیشتر را انجام دهند .
در هنگام تمرین تعداد ستها را افزایش دهند و استراحت را كمتر كنند در مصرف غذایی این گروه مقدار مصرف كربوهیدات و چربی را پایین می اورند و پروتئین را باید بالا ببرند – و برای پایین آوردن وزن بدن باید این ورزشكاران حدودا روزانه 500 كالری به بدن انرژی برسانند در اینصورت در یك هفته 450 گرم از وزن بدن انها كاسته می شود .
3- بدنهای ورزیده و عضلانی مقدار همه پروتئین ها و چربیها و كربوهیداتها باید به میزان كافی استفاده شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky