توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدیریت و حسابداری در شهرداریی ها دارای 80 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدیریت و حسابداری در شهرداریی ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

مقدمه:
مدیر امور مالی كه طبق ماده 79 قانون شهرداری در معیت شهردار ذیحساب شهرداری می باشد بر كلیه واحد ها و شعبه مالی ریاست نظارت خواهد داشت و شهردار مجاز به تعیین یا تغییر او بدون موافقت انجمن شهر نخواهد بود .
در شهرداریهای كوچك و متوسط ممكن است به ذیحساب مذكور كه كلیه كارهای مالی را رؤسا و یا به كمك تعدادی كارمند انجام می دهد عنوان رئیس حسابداری اطلاق شود .
وظائف مسئول امور مالی كه در معیت شهردار ذیحساب میباشد به طور معمول در شهرداریهای متوسط و بزرگ به قرار زیر است :
الف ـ تهیه برنامه عملیات مالی و هماهنگ ساختن عملیات مذكور .
ب ـ تهیه گزارشهای مالی و ترازنامه و تفریغ بودجه سالانه و بررسی و تأیید آنها .
ج ـ بررسی و كنترل كیفیت اجرای بودجه .
د ـ راهنمائی كاركنان مالی در اجرای مقررات و دستورالعملهای مربوطه .
شركت در جلسات مناقصه و مزایده و هیأت عالی معاملات و انجام سایر تـكالیفی كه طبق آئین نـامه معاملات شهرداری بـعهده مدیر امـور مـالی
محول است .
بررسی قراردادها از نظر انطباق آن با اصول و موازین حقوق مالی .
امضای چكها و اسناد پرداخت بعنوان یكی از امضاء كنندگان مجاز طبق ماده79 قانون شهرداری .
امضای مكاتبات مربوط به امور مالی در حدود مقررات مربوط .
اعمال اختیاراتی كه از طرف شهردار در عقد قراردادها و ایجاد تعهد یا تشخیص یا صدور حواله به عهده او محول می شود .
تماس با سازمانها و اشخاص خارج از شهرداری و پیمانكاران و مذاكره با آنها در امور مالی و معاملات شهرداری .
در شهرداریهای بزرگ ممكن است به تناسب حجم كارهای مالی بتعداد مورد لزوم حسابدار و كارمند در دفتر مدیر امور مالی برای همكاری و كمك به او گمارده شود .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky