توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیش بینی مدیریت سود با بکارگیری شبکه های عصبی پرسپترون چند لایه دارای دو لایه پنهان در صنعت خودرو و ساخت قطعات دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش بینی مدیریت سود با بکارگیری شبکه های عصبی پرسپترون چند لایه دارای دو لایه پنهان در صنعت خودرو و ساخت قطعات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش بینی مدیریت سود با بکارگیری شبکه های عصبی پرسپترون چند لایه دارای دو لایه پنهان در صنعت خودرو و ساخت قطعات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش بینی مدیریت سود با بکارگیری شبکه های عصبی پرسپترون چند لایه دارای دو لایه پنهان در صنعت خودرو و ساخت قطعات :



تعداد صفحات:24
چکیده:
افزایش تعداد موارد بحران مالی در شرکتهای سهامی عام در سالهای اخیر، توجه بسیاری از سرمایه گذاران واعتباردهندگان را به پیش بینی این موارد از طریق اطلاعات ارایه شده در صورتهای مالی شرکتها، جهت جلوگیری از زیانهای ناشی از آن جلب کرده است. اما پیش بینی این بحران های مالی بخصوص در مواردیکه مدیریت سود نیز دخیل استبسیار دشوار می باشد.بسیاری از مطالعات مدیریت سود تنها بر شناسایی عواملی که می تواند بر مدیریت سود اثرگذار باشد و بررسی وابستگیمدیریت سود با این عوامل و نه استفاده از این عوامل در پیش بینی مدیریت سود پرداخته است. در پژوهش حاضر، از 12عامل موثر در مدیریت سود که توسط مطالعات صورت گرفته ی پیشین شناسایی شده، برای سنجش توانایی شبکه هایعصبی در پیش بینی مدیریت سود و سطوح مختلف آن استفاده گردیده است. به منظور پیش بینی، شبکه های عصبیپرسپترون چند لایه دارای دو لایه پنهان مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین، داده های مورد نیاز، از صورتهای مالیشرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در صنعت خودرو و ساخت قطعات استخراج گردیده است.یافته های پژوهش بیانگر آن است که شبکه های عصبی بکار رفته، توانایی بالایی در پیش بینی مدیریت سود و سطوحمختلف آن در صنعت خودرو و ساخت قطعات را دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky