توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق علت کوچ عشایر افشار به کرمان و بررسی دستبافته ها دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق علت کوچ عشایر افشار به کرمان و بررسی دستبافته ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق علت کوچ عشایر افشار به کرمان و بررسی دستبافته ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق علت کوچ عشایر افشار به کرمان و بررسی دستبافته ها :

موقعیت جغرافیایی
این استان از شمال به خراسان، از شرق به سیستان و بلوچستان، از غرب به یزد و فارس، از جنوب به استان هرمزگان محدود می گردد. اولین استان پهناور از لحاظ مساحت میباشد. کرمان استانی است واقع در مناطق مرکزی و خشک ایران، و علی رغم دارا بودن کوههای نسبتاً بلند در شمال غربی خود، به هیچ رودخان پر آبی آنرا مشروب نمی کند و این کمبود آب و مناطق کم یزرع کوهستانی، سبب شده تا مردم این منطقه را به سایر تولیدات تجاری صنعتی از جمله نساجی و فرش بافی مشغول سازد. همین امر باعث گردیده تا با توجه ی خاص مردم این ناحیه به تولیدات نساجی، شهرت فراوانی نصیب ایشان گردد.
عشایر کرمان
ایلات و عشایر استان کرمان طبق آخرین آمارهایی که از سازمان امور عشایر ایران به ثبت رسیده دارای مشخصات ذیل می باشند:
حدود 90 ایل و طایفه
حدود 22178 خانوار
حدود 131297 نفر جمعیت.
10 درصد از عشایر کل کشور و6 درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می دهند.
در استان کرمان 31 ایل و55 طایفه مستقل وجود دارد که هر یک دارای ویژگی خاصی از نظر آداب و رسوم، فرهنگ، گویش، شیوه کوچ و.... می باشند. این ایلات و طوایف نسبت به سایر استان ها از تنوع بیشتری برخوردارند. به طوری که از لحاظ تعداد این استان مقام های نخست را در کشور دارا می باشد. کرمان دومین استان عشایر نشین پس از استان فارس به شمار می آید. و ترکیبی از عشایر فارس، ترک، کُرد، لُر و عرب می باشند. که اغلب از استان های دیگر به صورت مهاجر، تبعیدی، مهاجم و غیره به استان آمده و به کوچ روی پرداخته اند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky