توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق فرش مراکش دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق فرش مراکش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق فرش مراکش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق فرش مراکش :

کشور مراکش در شمال غرب آفریقا در مجاورت کشورهای الجزایر ،جمهوری دموکراتیک صحرا و در حاشیه اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه قرار دارد و نزدیک ترین کشور آفریقایی به اروپا می باشد که از طریق جبل الطارق به اروپا ( کشور اسپانیا ) متصل شده است.
مراکش در حدود 45100 کیلومتر مربع ( در حدود 1/4 ایران ) وسعت دارد و جمعیت آن بیش از 25 میلیون نفر میباشد . مردم این کشور مسلمان و از نژاد سامی و بربر می باشند . بندر « رباط» مرکز این کشور و شهر های « فاس» و « کازابلانکا» از مهمترین شهرهای مراکش می باشند. اساس اقتصاد کشور مراکش کشاورزی و دامداری سنتی است. پرورش و نگهداری گاو ، گوسفند ، بز و شتر در میان صحرانشینان و روستائیان مراکش رواج عام دارد.
سابقه تاریخی
مردم مراکش از دیر باز به صنایع دستی از جمله فرش و گلیم علاقه مند بوده و به تولید آنها همت گماشته اند.

توزیع جغرافیایی فرش بافی
تولید فرش در مراکش همانند بسیاری از کشورهای جهان در مناطق خاصی متمرکز شده است. مهمترین مرکز فرش بافی مراکش در شهر رباط و شهرهای کوچک اطراف آن قراردارد. در این منطقه 50% کل تولید این کشور عرضه می شود. در منطقه طنجه در شمال مراکش در حدود 12 درصد کل تولید کشور عرضه می شود . دیگر مراکز تولید در مناطق مختلف کشور از جمله در کازابلانکا ، فاس، مراکش شرقی و...توزیع شده اند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky