رتبه بندی مدارس مقطع ابتدایی شهرستان فیروزکوه با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی AHP دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رتبه بندی مدارس مقطع ابتدایی شهرستان فیروزکوه با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی AHP کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی مدارس مقطع ابتدایی شهرستان فیروزکوه با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
دبستان یا مدرسه ابتدایی، آموزشگاه کودکان و نوآموزان است که در آن آموزش مقدماتی تدریس می شود. گذراندن دبستان نخستین گام آموزش رسمی در کشور است. بنابراین بعد از خانواده، مدارس و به ویژه مدارس ابتدایی نقش قابل توجهی در تربیت فرزندان و هدایت به مسیر درست زندگی را دارند. با توجه به دغدغه های والدین جهت انتخاب مدرسهای مناسب برای فرزندانشان، جایگاه ارزیابی عملکرد مدارس و رتبهبندی آنها برای انتخاب بهترین گزینه، بسیار حائز اهمیت میباشد. از این رو در این پژوهش ابتدا شاخصهای مهم در ارزیابی عملکرد مدارس ابتدایی جمعآوری گردید، سپس با استفاده از یکی از مهمترین تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره به نام تکنیک سلسله مراتبی گروهی AHP 9 معیار و زیرمعیارهای آنها طبقه بندی شدند که مهمترین معیار در انتخاب ، مدرسه، معیار آموزشی و مهمترین زیرمعیار آموزشی، تعداد قبولی در هر سال شناخته شد. در انتها بر اساس این معیارها، مقایسهایبین 8 مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان فیروزکوه صورت گرفت.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0