بازاریابی اسلامی به عنوان بازاریابی کلان دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازاریابی اسلامی به عنوان بازاریابی کلان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی اسلامی به عنوان بازاریابی کلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
هدف این مقاله طرح و توسعه دیدگاهی مجزا درارتباط با پژوهشهای بازاریابی اسلامی ازطریق ترکیب الگوی اسلامی و نظریه بازاریابی کلان می باشد طرح و روش ورویکرد: مقاله حاضر ازنوع پژوهشهای مفهومی می باشد که برمبنای تفکرعقلانی و انعکاس درموردتفاوت ها درمورد مفهوم بازاریابی و نقشی است که بازاریابی درجامعه ایفا می کند
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0