طبقه بندی ویژگیهای طراحی تلویزیون با استفاده از الگوی جدیدی از سوالات مدل کانو -مطالعه موردی در گروه صنعتی انتخاب دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طبقه بندی ویژگیهای طراحی تلویزیون با استفاده از الگوی جدیدی از سوالات مدل کانو -مطالعه موردی در گروه صنعتی انتخاب کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طبقه بندی ویژگیهای طراحی تلویزیون با استفاده از الگوی جدیدی از سوالات مدل کانو -مطالعه موردی در گروه صنعتی انتخاب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
در این مقاله سعی شده است که نیازهای مشتری تلویزیون با ایجاد تغییر در نوع سوالات پرسشنامه کانو با توجه به ویژگی های طراحی تلویزیون، شناسایی و طبقه بندی شوند. در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از ابزارپرسشنامه شامل پرسشنامه های تعیین نیازهای مشتری تلویزیون، تعیین ویژگی های طراحی تلویزیون و پرسشنامه ی توسعه یافته ی کانو با نوع سوالات جدید استفاده شده است؛ و سپس با جدول ارزیابی کانو تحلیلشده است. این پژوهش در گروه صنعتی انتخاب و در بخش تلویزیون انجام گرفته است. نتایج به دست آمده حاکی از آن است که طبقه بندی به دست آمده از این طریق با توجه به اهمیت شناخت نوع و طبقه ی نیازهایمشتری می تواند در محیط رقابتی امروز که تامین نیازهای مشتریان بر اساس قابلیت های داخلی سازمان، بسیار اهمیت دارد، مفید باشد
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0