توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه عوامل فردی و سازمانی و ابهام نقش در میان حسابرسان داخلی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه عوامل فردی و سازمانی و ابهام نقش در میان حسابرسان داخلی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه عوامل فردی و سازمانی و ابهام نقش در میان حسابرسان داخلی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه عوامل فردی و سازمانی و ابهام نقش در میان حسابرسان داخلی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :






تعداد صفحات :18

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه عوامل فردی وسازمانی و ابهام نقش درمیان حسابرسان داخلی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. با توجه به پیشینه تحقیق، عوامل فردی شامل صلاحیت و استقلال و عوامل سازمانی شامل ساختار سازمانی و منبع خدمات حسابرسی داخلی می باشد که در این پژوهش از انواع ساختار سازمانی، ساختار سازمانی مکانیکی واز انواع خدمات حسابرسی داخلی، حسابرسی داخلی مستقر در داخل سازمان مورد بررسی قرار می گیرد. جامعه آماری این تحقیق 217 نفر ازحسابرسان داخلی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. اطلاعات مورد نیاز به شکل میدانی و از طریق پرسشنامه گردآوری و به وسیله نرم افزارSPSS.20 مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته است. نتایج حاکی از این است که بین استقلال وصلاحیت و حسابرسی داخلی مستقر در داخل سازمان وابهام نقش رابطه منفی وجود دارد، اما بین ساختار سازمانی مکانیکی و ابهام نقش رابطه مثبت وجود دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky