توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه چارچوب مفهومی جهت استفاده از ابزارهای BI در CRM دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه چارچوب مفهومی جهت استفاده از ابزارهای BI در CRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه چارچوب مفهومی جهت استفاده از ابزارهای BI در CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه چارچوب مفهومی جهت استفاده از ابزارهای BI در CRM :






تعداد صفحات :17

چکیده مقاله:

امروزه استفاده از ITراه های جدیدی برای سازمان ها جهت بهره برداری گسترده از توان ارتباطات با مشتری ایجاد می کند. به منظور بهبود و بهره برداری از ارتباطات با مشتری، ابزار هوش تجاری برای کمک به تمرکز سیستم های CRM روی پشتیبانی تصمیم، جستجوی بازار، بازاریابی هدف، ارائه خدمات به مشتری و همکاری مشتری در ارائه محصولات و خدمات استفاده می شود. در این مقاله با در نظر گرفتن فاکتور های موفقیت سیستمهای CRM و بکارگیری ابزارهای BI در این سیستمها مدلی تلفیقی جهت دستیابی سازمان به موفقیت در ارتباط با مشتریان و همچنین رضایت مشتریان از محصولات یا خدمات و وفاداری مشتریان به سازمان ارائه شده است. در این مدل از ابزارهای BI همچون تحلیل پوششی داده ها DEA ، داده کاوی DM، درخت تصمیم گیری C4.5 و ... با در نظر گرفتن پارامترهای سیستم CRM و متغیرهای مستقل موفقیت در کسب و کار استفاده شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky