رهایی از آموزش مبتنی بر مونولوگ دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رهایی از آموزش مبتنی بر مونولوگ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رهایی از آموزش مبتنی بر مونولوگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
آموزشوپرورش چیزی جز برقراری ارتباط بین مربی و دانشآموز برای پرورش قوای شناختی، عاطفی، اجتماعی و معنوی نیست. با وجود این، در محیطهای آموزشی بین دانشآموز و مربی فاصلهای ایجاد شدهاست. آموزش مونولوگ محور در مراکز آموزش، معلم را بر اریکهای از قدرت نشاندهاست که گمان میبرد تمام هستی و گستره دانش در اختیار اوست و این دانشآموز است که باید با احترام به مربی نزدیک شود و همواره فاصله خود را با وی رعایت کند. آموزشوپرورش مبتنی بر مونولوگ، فاقد یک رابطه انسانی و شناختی لازم است و در آن حضور دانشآموز بهعنوان یک وجود مستقل پذیرفته و تایید نمیشود. برای رهایی از چنین آموزشی، راهبردهای یاددهی – یادگیری در کلاس درس لازم است به سوی آموزش مبتنی بر دیالوگ سوق داده شود. در آموزش مبتنیبر دیالوگ مربی تنها بهعنوان یک مشارکتکننده فعال شناخته میشود و هیچگونه سلسله مراتبی بین مربی و دانشآموزان وجود ندارد. فرایند یادگیری دیالوژیکی مبتنی بر یک رابطه آزاد است و مشارکتکنندگان بهنیکویی به سخنان یکدیگر گوش فرامیدهند. هیچکس دیدگاه خود را بر دیگری تحمیل نمیکند و مشارکتکنندگان از پیشداوری نسبت بهیکدیگر پرهیز میکنند. در این مقاله نخست به اختصار به معنا و مفهوم مونولوگ اشاره میشود. آنگاه به بررسی و تجزیه و تحلیل ویژگیهای آموزش مبتنی بر مونولوگ پراخته میشود. سپس با تبیین و تفهیم آموزش مبتنی بر دیالوگ، راهکار برون رفت از آموزش مبتنی بر مونولوگ مورد نقد و ارزیابی قرار میگیرد. در نهایت شیوههای کاربست آموزش مبتنی بر دیالوگ در کلاس درس به تفصیل شرح داده میشود
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0