ایجاد پوشش های کامپوزیتی خودروا نکار برنج - PTFE و بررسی خواص تریبولوژیکی آنها دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ایجاد پوشش های کامپوزیتی خودروا نکار برنج - PTFE و بررسی خواص تریبولوژیکی آنها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ایجاد پوشش های کامپوزیتی خودروا نکار برنج - PTFE و بررسی خواص تریبولوژیکی آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
در این تحقیق، ایجاد پوشش کامپوزیتی خودروانکار برنج - PTFE و خواص تریبولوژیکی آن بررسی گردید . در یک حمام سیانیدی آبکاری برنج با سرعت بالا اثر دانسیته جریان و سرعت بهم
زدن بر روی ترکیب پوشش و همچنین ضخامت پوشش های حاصله مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت شرایط لازم برای ایجاد پوشش برنج 30-70 تعیین شد . سپس ذرات PTFE با اندازه
کوچک تر از یک میکرون به صو رت محلول در آب به حمام افزوده شد و راندمان نشست کامپوزیت، تاثیر سرعت بهم زدن و دانسیته جریان و مورفولوژی سطحی کامپوزیت مطالعه و خصوصیات تریبولوژیک پوشش کامپوزیتی و اثر درصد PTFE بر روی ضریب اصطکاک و مقاومت سایشی پوشش های حاصله تعیین شد . نتایج این تحقیق نشا ن می دهد که دانسیته جریان مناسب جهت ایجاد برنج 30-70، 2 A/dm 8/25 و سرعت بهم زدن rpm 66 در دمای °C 85 می باشد . افزایش غلظت PTFE در حمام و کاهش سرعت بهم زدن درصد ذره PTFE در پوشش را افزایش می دهد . همچنین افزایش دانسیته جریان درصد حجمی PTFE در پوشش را کم می کند . افزایش درصد ذره کامپوزیتی در پوشش، افزایش نیروی اعمالی و افزایش مسافت طی شده باعث کاهش ضریب اصطکاک و افزایش سایش می گردد . درصد بهینه PTFE در پوشش % 6 / 4 تشخیص داده شد .
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0