توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مشارکت اجتماعی مردمی در مدیریت ترافیک شهری به منظور تسهیل در سیستم حمل و نقل شهری مطالعه موردی منطقه 6 تهران دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مشارکت اجتماعی مردمی در مدیریت ترافیک شهری به منظور تسهیل در سیستم حمل و نقل شهری مطالعه موردی منطقه 6 تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مشارکت اجتماعی مردمی در مدیریت ترافیک شهری به منظور تسهیل در سیستم حمل و نقل شهری مطالعه موردی منطقه 6 تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مشارکت اجتماعی مردمی در مدیریت ترافیک شهری به منظور تسهیل در سیستم حمل و نقل شهری مطالعه موردی منطقه 6 تهران :






تعداد صفحات :24

چکیده مقاله:

در این پژوهش که به بررسی نقش مشارکت اجتماعی مردمی در مدیریت ترافیک شهری به منظور تسهیل در سیستم حمل و نقل شهری مطالعه موردی منطقه 6 تهران و رویکرد غالب این تحقیق پیمایشی و از نوع همبستگی بوده، لذا به منظور گردآوری داده های تکمیلی و رسیدن به نتایج دقیق تر از رهیافت های دیگر از جمله پژوهش اسنادی و میدانی بهره گرفته شده بود. جامعه آماری پژوهش را جمعیت منطقه 6 تهران که براساسسرشماری سال 1390 ایران، 229،980 نفر 73،212 خانوار شامل 110،751 مرد و زن 119،229 می باشد، شیوه نمونه گیری از نوع تصادفی طبقه ای سیستماتیک متناسب با حجم بوده است. تمامی آزمون های توصیفی واستنباطی از طریق نرم افزارspss انجام شده است. آزمون های همبستگی ضریب پیرسون و رگرسیون چند متغیره استفاده شده است. مهمترین یافته های این پژوهش عبارت بوده است: - رابطه بین پایگاه اجتماعی خانواده،(شغل سرپرست خانوار، نوع مسکن) و مدیریت ترافیک شهری به منظور تسهیل و عدم رابطه بین درآمد و هزینه، ومدیریت ترافیک شهری به منظور تسهیل در سیستم حمل ونقل شهری. - رابطه بین آموزش و فرهنگ سازی تبلیغات رسانه ای، در مدیریت ترافیک شهری به منظور تسهیل در سیستم حمل و نقل شهری. - رابطه بین مشارکت شهروندان، در مدیریت ترافیک شهری به منظور تسهیل در سیستم حمل و نقل شهری.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky