مقایسه حافظه کاری و حافظه معنایی در کودکان عادی و نارساخوان دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه حافظه کاری و حافظه معنایی در کودکان عادی و نارساخوان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه حافظه کاری و حافظه معنایی در کودکان عادی و نارساخوان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
این مطالعه با هدف مقایسه حافظه فعال و معنایی دردانش اموزان نارساخوان و عادی انجام شد روش این پژوهش توصیفی ازنوع علی مقایسه ای است نمونه پژوهش شامل 30دانش اموز نارساخوان و 30دانش اموز عادی بود که براساس بهره هوشی سن و جنسیت همتاسازی گردیدند به منظور شناسایی دانش اموزان نارساخوان ازازمون خواندن و نارساخوانی کرمی نوری و همکاران 1385 برای سنجش حافظه فعال ازازمون حافظه فعال برای کودکان wmtb-c و برای سنجش حافظه معنایی ازازمون حافظه معنایی کمبریج استفاده گردید یافته های این پژوهش نشان داد که بین حافظه فعال و معنایی دانش اموزان دارای اختلال خواندن و دانش اموزان عادی تفاوت معنادار وجود دارد و حافظه فعال و معنایی دانش اموزان بااختلال درخواندن درسطح قابل ملاحظه ای پایین تر ازکودکان عادی می باشند بنابراین دانش اموزان نارساخوان درحافظه فعال و معنایی با مشکلاتی روبرو هستند
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0