بررسی تأثیرجهانی شدن بر آموزش مشارکت وهمکاری اجتماعی جامعه مورد مطالعه : شهروندان بالای 20 سال تهران درسال 1393 دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تأثیرجهانی شدن بر آموزش مشارکت وهمکاری اجتماعی جامعه مورد مطالعه : شهروندان بالای 20 سال تهران درسال 1393 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیرجهانی شدن بر آموزش مشارکت وهمکاری اجتماعی جامعه مورد مطالعه : شهروندان بالای 20 سال تهران درسال 1393،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
برای شناخت حقوق وداشتن همکاری ومشارکت دراجتماع به عنوان یک شهروند بایستی به آموزش وتربیت شهروندان جامعه ،مطابق با استانداردهای جهانی توجه ویژه ای گردد. زیرا آموزش می تواند استاندارد های بالاتر زندگی شهری رافراهم آورده و تحرک اجتماعی را تقویت نماید.به طوری که سازمان ملل نیز دردهه 1950 آموزش را به عنوان یک نیاز اساسی شناخته وآن را عنصر اصلی توسعه معقول عنوان نموده است. هدف مطالعه حاضر ارزیابی تأثیر جهانی شدنزندگی بر آموزش شهروندان تهرانی می باشد.این پژوهش با استفاده از روش پیمایش و از طریق ابزار پرسشنامه انجامگرفته است .جامعه آماری شامل شهروندان مناطق یک، هفت و هفده کلانشهر تهران می باشد.شیوه نمونه گیری خوشه ای در میان حجم نمونه 322 نفر از شهروندان انجام گرفته است.نتایج نشان می دهد با افزایش جهانی شدن ،آموزشهمکاری اجتماعی شهروندان تهرانی نیزافزایش می یابد.از نظر پاتنام گرایشهای جهانی باعث می شود آموزش مشارکت اجتماعی کاهش یابد،اما این فرضیه دراین تحقیق مورد تأیید قرار نگرفت.بنابراین آموزش همکاری اجتماعی با جهانیشدن زندگی رابطه همبستگی مثبت و مستقیم وجود دارد.بر اساس نتایج تحلیل رگرسیون رابطه علی بین جهانی شدن وآموزش مشارکت وهمکاری اجتماعی ضعیف است.تحلیل مسیر، نشان می دهد، فقط جهانی شدن زندگی فرهنگی برآموزش مشارکت وهمکاری اجتماعی تأثیر مستقیم دارد .اما جهانی شدن زندگی اقتصادی و سیاسی بر آموزش مشارکت وهمکاری تأثیر غیرمستقیم قابل توجهی دارند .
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0