توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه توسعه گردشگری و رشد اقتصاد در کلانشهر ها با تأکید بر توسعه پایدار (مطالعه موردی منطقه 12 شهرداری تهران) دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه توسعه گردشگری و رشد اقتصاد در کلانشهر ها با تأکید بر توسعه پایدار (مطالعه موردی منطقه 12 شهرداری تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه توسعه گردشگری و رشد اقتصاد در کلانشهر ها با تأکید بر توسعه پایدار (مطالعه موردی منطقه 12 شهرداری تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه توسعه گردشگری و رشد اقتصاد در کلانشهر ها با تأکید بر توسعه پایدار (مطالعه موردی منطقه 12 شهرداری تهران) :






تعداد صفحات :22

چکیده مقاله:

امروزه گردشگری ، یکی از بزرگ ترین بخشهای اقتصادی در بسیاری از کشورها به شمارمی رود . گردشگری می تواند به عنوان عاملاساسی جهت رشد و توسعه محلات قدیمی بشمار آید. منطقه 12 به عنوان میراث دار تهران قدیم یکی از قدیمی ترین مناطق شهر تهرانمحسوب می گردد وجود ابنیه های تاریخی با قدمت 200 سال یکی از ویژگی های بارز این منطقه محسوب می شود . بنابراین می توانگفت گردشگری یکی از راه های توسعه منطقه 12 اهمیت به مسئله گردشگری در این منطقه می باشد. با توجه به تجربه موفق بسیاری ازکشورها در زمینه رشد صنعت گردشگری و اهمیت آن در رشد و توسعه اقتصادی ، نتایج این تحقیق نشان می دهد که رابطه علی بینگردشگری و رشد اقتصاد در کلانشهر ها بویژه کلانشهر تهران ، یک رابطه علی دوطرفه است و بین این دو متغیر، یک تعادل بلند مدتوجود دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky