توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر + نمودارهای درختی دارای 23 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر + نمودارهای درختی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر + نمودارهای درختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر + نمودارهای درختی :

توضیحات:
کامل ترین جزوه خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تالیف گری دسلر ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی ، شامل 120 نکته مهم کنکوری این کتاب همراه با 65 نمودار درختی نکات مهم کتاب جهت درک بهتر و سریع تر مباحث کتاب.

کتاب مبانی مدیریت منابع انسانیتالیف گری دسلر یکی از منابع مطرح درس مدیریت منابع انسانی است که در رشته ها و مقاطع مختلف دانشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این فایل شامل 120 نکته مهم مطرح شده در این کتاب است که توسط رتبه برتر کشوری رشته مدیریت بازرگانی تهیه شده و تمامی بخش های مهم کتاب را پوشش می دهد. همراه با این فایل، یک عدد فایل خلاصه نکات مهم کتاب بصورت نمودارهای درختی نیز جهت مرور سریع نکات مهم کتاب عرضه می گردد. این جزوه ارزنده می تواند مورد استفاده دانشجویان و داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت و همچنین داوطلبان شرکت در آزمون های استخدامی قرار گیرد.

شامل 2 عدد فایل:
1- جزوه 120 نکته مهم و کنکوری کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر در 10 صفحه فایل پی دی اف
2- جزوه 65 نمودار درختی مهم و کنکوری کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر در 13 صفحه فایل پی دی اف .


مطالعه این 2 جزوه کامل و غنی، موفقیت شما را در پاسخگویی به سوالات مطرح شده از این کتاب تضمین خواهد کرد.



________________________________________________________________

سایر محصولات مرتبط:

خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر+تست



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky