توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پرسشنامه منابع اعتماد به نفس ورزشی (ویلی و همکاران، 1998) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسشنامه منابع اعتماد به نفس ورزشی (ویلی و همکاران، 1998)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه منابع اعتماد به نفس ورزشی (ویلی و همکاران، 1998)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پرسشنامه منابع اعتماد به نفس ورزشی (ویلی و همکاران، 1998) :

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد منابع اعتماد به نفس ورزشی تالیف ویلی و همکاران (1998)، در قالب word و در 3 صفحه، شامل 43 گویه و 9 مولفه، به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده.

پرسشنامه منابع اعتماد به نفس ورزشی توسط ویلی و همکاران (1998) ساخته شد. شامل 43 سؤال و 9 مولفه (تسلط بر مهارت، آمادگی بدنی/ روانی، رفتار رهبری مربی، حمایت اجتماعی، خود ابرازی بدنی، نمایش توانایی، آسایش محیطی، تجربه جایگزین، موقعیت دلخواه) می­ باشد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 43
تعداد مولفه : 9 مولفه (تسلط بر مهارت، آمادگی بدنی/ روانی، رفتار رهبری مربی، حمایت اجتماعی، خود ابرازی بدنی، نمایش توانایی، آسایش محیطی، تجربه جایگزین، موقعیت دلخواه)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky