توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمان دارای 26 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت تاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمان :

توضیحات:
پاورپوینت تاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمان، در حجم 26 اسلاید همراه با تصاویر.

بخشی از متن:
استفاده از گیاهان مناسب در مکان فراخور یکی از اقتصادی ترین و ارزان ترین روشهای تنظیم شرایط محیطی و کاهش مصرف انرژی در ساختمان به شمار می رود. در واقع از این طریق نه تنها می توان از اثرات زیانبخش تابش شدید خورشید بر ساختمان در تابستان جلوگیری نمود، بلکه از سوز و سرمای شدید باد زمستانی نیز در امان بود. کاربرد این روش برای اقلیمهای بسیارسرد و همچنین برای اقلیمهای بسیار گرم و همین طور معتدل کاملاً مناسب و مطلوب می باشد.
آمار و ارقام نشان می دهدکه تقریباً 50 % انرژیهای خانگی صرف سرمایش وگرمایش می شود. مطالعات وسیعی که در این خصوص صورت پذیرفته نشان می دهد که استفاده از پوشش گیاهی مناسب تا 25 % کاهش مصارف خانگی را به دنبال خواهد داشت. کاشت حتی 3 درخت در یک مکان صحیح می تواندکاهش قابل توجهی درمبالغ هزینه های مصارف انرژی خانگی را به دنبال داشته باشد.

پاورپوینت تاثیر پوشش گیاهی در صرفه جویی انرژی ساختمان
فهرست کلی مطالب:
مقدمه
کاهش مصرف انرژی در تابستان
کاهش مصرف انرژی در زمستان
نکات طراحى بادشکنهاى گیاهى
جمع بندی
منابع



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky