توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پرسشنامه وابستگی به تمرین در ورزشکاران دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسشنامه وابستگی به تمرین در ورزشکاران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه وابستگی به تمرین در ورزشکاران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پرسشنامه وابستگی به تمرین در ورزشکاران :

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد وابستگی به تمرین در ورزشکاران، در قالب word ، شامل 21 گویه و 6 مولفه، به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده.

این پرسشنامه دارای 21 گویه و هفت خرده مقیاس شامل تحمل، کناره­ گیری، اثر خواستن مورد نظر، عدم کنترل، زمان، کاهش دیگر فعالیت­ ها، ادامه دادن است (هر یک از خرده مقیاس­ها شامل سه گویه است). هر گویه به کمک شش گزینه هرگز (1) تا همیشه (6) نمره­ گذاری می­ شود.

بعد از هنجاریابی در ایران:
در پژوهش عبدلی و همکاران (1395) که هنجاریابی این پرسشنامه انجام داده­اند گویه ­های 5، 12 و 19 به دلیل بار عاملی کمتر از 0/30 حذف شدند و تعداد گویه­ ها از 21 گویه به 18 گویه کاهش یافت. همچنین تعداد خرده مقیاس­ها از 7 مولفه به 6 مولفه تقلیل یافته است. و آلفای کرونباخ کل پرسشنامه نیز 0/71 بدست آمد. و روایی سازه پرسشنامه نیز مطلوب گزارش گردید.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 18
تعداد مولفه : 7 مولفه (تحمل، کناره­ گیری، اثر خواستن، عدم کنترل، زمان، کاهش دیگر فعالیت­ ها، ادامه دادن)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky