توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان دارای 21 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان :

توضیحات:

پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی تالیف دکتر علی رضاییان، با عنوان مدیریت تحول سازمانی، در حجم 21 اسلاید، با توضیحات کامل و تصاویر مربوطه.



کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهاردهم این کتاب با عنوان مدیریت تحول سازمانی می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد.


بخشی از متن:

صاحبنظران محیط کنونی مدیریت را متلاطم ارزیابی می کنند و بر این باورند که کارکنان باید بتوانند بسهولت خود را با تحولات مستمر و تلاطمهای محیط جدید کار، تطبیق دهند. فشار برای بهره وری بیشتر، تمایل به درس گرفتن از موفقیت دیگران و بهبود مستمر موضوعهایی هستند که نمی توان به سادگی از آنها چشم پوشید. از این رو همواره از افراد خواسته می شود که علی رغم فشار تغییرات تنیدگی، موفقیت نیز کسب کنند.


پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان
فهرست مطالب:
محیط مدیریت
روندهای قابل مشاهده در محیط جدید
انواع تغییرات
تغییرات برنامه ریزی نشده
تغییرات برنامه ریزی شده
عوامل داخلی و خارجی تغییر
شناخت و مدیریت مقاومت در برابر تغییر
علل مقاومت در برابر تغییر
راهبردهای گوناگون برای غلبه بر مقاومت در برابرتغییر
راهبردهای گوناگون برای غلبه بر مقاومت در برابرتغییر
نوع شناسی تغییر
مراحل سه گانه تغییر
خروج از انجماد
تغییر یا تمرین رفتارهای جدید
تثبیت رفتارهای جدید
مدل سیستمی تغییر
مراحل پنجگانه تغییر


برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky