توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پرسشنامه تجربه نوجوانان در ورزش (ماکدولاند و همکاران، 2012) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسشنامه تجربه نوجوانان در ورزش (ماکدولاند و همکاران، 2012)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه تجربه نوجوانان در ورزش (ماکدولاند و همکاران، 2012)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پرسشنامه تجربه نوجوانان در ورزش (ماکدولاند و همکاران، 2012) :

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد تجربه نوجوانان در ورزش تالیف ماکدولاند و همکاران (2012)، در قالب word و در 7 صفحه، شامل 37 گویه، به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده.

پرسشنام تجرب نوجوانان در ورزش توسط ماکدولاند و همکاران (2012) ساخته شده است این پرسشنامه برای افراد سنین 9 تا 19 سال کاربرد دارد که دارای 37 سؤال بوده و شامل پنج عامل مهارت­های فردی و اجتماعی، مهارت­های شناختی، هدف ­گزینی، ابتکار عمل و تجربیات منفی می­باشد. در این پرسشنامه، برای هر سؤال طیف لیکرت چهار ارزشی(هرگز، کم، نسبتاٌ زیاد و خیلی زیاد) در نظر گرفته شده است که به ترتیب نمره یک تا چهار را به خود اختصاص می ­دهند. البته، در عامل تجربیات منفی، نحوه امتیازدهی به صورت معکوس می­ باشد؛ بدین معنی که گزین هرگز، بالاترین امتیاز (چهار امتیاز) را دارد و گزین خیلی زیاد، پایین­ترین امتیاز(یک امتیاز) را به خود اختصاص می ­دهد.

بعد از هنجاریابی در ایران:
در پژوهش کاشانی و آذری (1395) که هنجاریابی این پرسشنامه انجام داده ­اند تعداد گویه ­ها با حذف کامل سوالات عامل تجربیات منفی که شامل 10 سوال بود از 37 سوال به 27 سوال کاهش یافت.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 27
تعداد مولفه : 4 مولفه (مهارت­های فردی و اجتماعی، مهارت­های شناختی، هدف ­گزینی، ابتکار عمل)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky