توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت سیستم اطلاعات حسابداری دارای 36 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت سیستم اطلاعات حسابداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت سیستم اطلاعات حسابداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت سیستم اطلاعات حسابداری :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته حسابداری با موضوع سیستم اطلاعات حسابداری، در حجم 36 اسلاید.

در این تحقیق مراحل حل یک مساله به شیوه علمی که عبارت از الگوریتم - فلوچارت و آرایه ها هستند، توضیح داده شده و راهنمایی های لازم برای طراحی فلوچارت سند و سیستم تشریح شده است. همچنین نقشه فرآیند و نمودار جریان داده (DFDs) با طرح مثال توضیح داده شده است.

بخشی از متن:
با وجود دلایل بسیاری که نشان می دهد چرا اسناد و مدارک مهم است، بسیاری از سازمان ها دریافتند که آنها اسناد کمتری نسبت به آنچه که باید داشته باشند ، دارند. یک توضیح برای این کمبود این است که سازمان ها اغلب در ایجاد و یا اجرای AIS های بزرگ ، مهلت های کمی دارند. یکی دیگر از دلایل این است که بسیاری از متخصصانIT ایجاد سیستم را به سندسازی آن ترجیح می دهند. بنابراین، بسیاری از متخصصان ، با این استدلال که آنها "بعداً این کار را خواهند کرد" یا این که سند سازی یک شغل برای دستیاران غیر موجود است، در مقابل سند سازی از خود مقاومت نشان می دهند .

پاورپوینت سیستم اطلاعات حسابداری
فهرست مطالب:
الگوریتم
فلوچارت
مقدمه ای بر سند و سیستم فلوچارت
فلوچارت سند
راهنمایی برای طراحی فلوچارت سند
فلوچارت سیستم
نقشه فرآیند و نمودار جریان داده­ ها
راهنمایی برای طراحی نقشه­ های فرآیند
نمودار جریان داده ­ها
محاسبات و مستندات کاربران نهایی
اهمیت مستندات کاربر نهایی



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky