توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 تحقیق مدیریت خرید و سفارشات خارجی دارای 200 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف تحقیق مدیریت خرید و سفارشات خارجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی تحقیق مدیریت خرید و سفارشات خارجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق مدیریت خرید و سفارشات خارجی :

توضیحات:
تحقیق مدیریت خرید و سفارشات خارجی، در قالب فایل pdf و در حجم 200 صفحه.

این نوشتار مشتمل بر پنج فصل می باشد که در فصل نخست، "نکات مدیریتی در فرآیند تامین کالا" بررسی خواهند شد و با توجه به اهمیت موضوع، "وظایف مدیران خرید خارجی" تشریح می گردد.در فصل دوم، "مراحل خرید خارجی" به تفصیل توضیح داده خواهد شد و همچنین به معرفی "اسناد حمل" خواهیم پرداخت. در فصل سوم "بازرسی کالا و بیمه های تجاری" به تفصیل مورد شرح و بررسی قرار خواهندگرفت. در فصل چهارم "روشهای پرداخت بین المللی" و پیرو آن "اعتبارات اسنادی" و "مقررات متحدالشکل اعتبارات اسنادی"، به تفصیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در فصل پنجم و پایانی، به " تفسیر اصطلاحات اتاق بازرگانی بین المللی" خواهیم پرداخت.

بخشی از متن:
اهمیت مدیریت خرید در افزایش سوددهی و اجتناب از زیان های احتمالی مؤسسات و شرکت‏ها بر هیچ فردی پوشیده نیست. مسلماً اگر مدیریت خرید در تأمین اقلام از منابع معتبر، با کیفیت مطلوب، در زمان مناسب، با ضمانت و خدمات پس از فروش مناسب و با لحاظ نمودن سایر پارامترهای مهم اقدام به خرید کالا نمایند سود بنگاه‏های اقتصادی خصوصی و دولتی تضمین شده خوادهد بود و در غیر این صورت، خطرات احتمالی زیادی را برای این گونه مؤسسات در برخواهد داشت. با توجه به اهمیت موضوع، ضروری است وظایف مدیران خرید اثر بخش تشریح گردد.



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 nacu.ir
 
Clicky